dinsdag 20 mei 2008

Wie zijn wij?


BERT CLAESSENS

Geboren op 6/1/80 en getogen in het Antwerpse Ekeren. Zijn grote wens was altijd ontdekkingsreiziger worden. Na 8 jaar werken bij Indaver vond hij dat het tijd was geworden om van zijn droom realiteit te maken.

De woorden van zijn grootvader "Eerst de wereld zien en dan pas op zoek gaan naar de liefde" gaf hij een eigen interpretatie en hij besloot de twee te combineren.

---> Kijk het meeste uit naar:
Kinderen! Ah... over de reis?? Alles!
---> Kijk het meeste op tegen:
In't zak gezet worden.
---> Wat ik zeker wil proeven is:
Alle gebakken insecten en Happy Tea
---> Wat ik absoluut wil gedaan/gezien hebben is:
Hoe thaise vrouwen de bekkenbodemspieren trainen met pingpongballen!
---> Mijn beste voornemen voor deze reis:
Elke dag er 110% van genieten.
---> Als ik terug kom dan beloof ik:

Niks, maar dan ook absoluut niks!


GOELE BAERT

Zag het levenslicht op 9/5/81 en groeide op in het boerendorpje Begijnendijk. Na het secundair trok ze naar Costa Rica voor een jaar als uitwisselingsstudente, waar ze helemaal in de ban geraakte van de reismicrobe en met geen stokken in't land te houden was de volgende jaren.

Ze trof haar prins op het witte paard, en volgde hem tot in het verre Antwerpen.

---> Kijk het meeste uit naar:
Het vertrek!!!
---> Kijk het meeste op tegen:

In en uitpakken, in't zak gezet worden.
---> Wat ik zeker wil eten is:

Insectjes, cavia, ... en uiteraard Argentina vlees!
---> Wat ik absoluut wil gedaan/gezien hebben is:

Valschermspringen, samen met Bert gaan duiken, een +5000 m berg beklimmen, weg van de platgelopen paden reizen.
---> Mijn beste voornemen voor deze reis:

Elke dag beseffen hoeveel geluk ik heb.
---> Als ik terug kom dan beloof ik:

Dat ik mij ga settelen.




4 opmerkingen:

Unknown zei

Naar het schijnt gaat het leven niet verder hier tot jullie terug zijn.

Als dat geen goed nieuws is.

Hasta la proxima...

Duin

Shaun & Elcke zei

Goele, ik zal nu voor eeuwig en altijd een fan van jou zijn!!! - of toch voor de komende 13 maand - 'Geniet dit baie!'

innie zei

Beste Bert(je) en Goele,

Geweldig, jullie site !!!
Ik ben echt trots op m'n neefje ('k zie hem nog lopen, als een wittekoppeke met hoog stemmeke, zo'n schattig pamperventeke) en zijn allerliefste!
Geniet van jullie reis met volle teugen en daarna....komen er kleine Claessekes :0) ?!!!
toi toi toi en superveel geluk !!!

dikke kus

tantinnie en co

Astrid zei

Hoi Bert en Goele,
Ik ben bezig met het schrijven van een artikel over mensen met diabetes (I of II) op wereldreis. Kan ik jullie ook direct mailen met wat vragen? Ik zou graag jullie ervaringen willen weten. Het is voor My Diabetes Digital, een digitaal magazine voor iPad (in vier talen). Mail me op info@polkadotcom.nl. Hartelijk dank! Astrid